Ben vinguts al Blog dels "frikis" i degenerats que amb la excusa del Mountainbike, surten a esmorzar cada diumenge

diumenge, 12 de febrer del 2017

5 DE FEBRER, RODEM?


Vam quedar tard, la nostra intenció era esperar per veure si el Salva podia sortir, com sempre dic, si surt, són bones notícies, malauradament no va ser el cas així que cap a les 9,30 em trobo amb l' Albert i decidim anar a rodar al riu Llobregat, amb la idea d'arrivar a Can Castellví, peró fa vent, molt de vent, i només començar a rodar ens adonem que això no serà fàcil. 

Quan vam arribar al riu, el vent ens venia completament de cara i es va fer dur rodar, vaig arribar a pensar que era millor pujar la Sargantana que rodar  amb aquestes condicions!. Anàvem cap a Molins, on a més es va ennuvolar, la pista estava plena de fang aixi que vam decidir parar a esmorzar,  eren les 11,25 hores, trobem un "Xinès" confortable i esmorzem amb l'esperança que el vent ens portarà "en volandas" de tornada. Mentre parlo amb el Capità per telèfon, veig que l'Albert està consultant Meteocat per assegurar-se que el vent no canviarà, prudent el tiu :-)) i així va ser, de tornada tot és més tranquil, vam rodar relativament ràpid, canviant de riba per fer una mica diferent el camí, la veritat, molt agradable.

Quan vam arribar a Plaça d'Espanya em vaig acomiadar de l'Albert i vaig pujar a rentar la bici, i de tornada, al carrer Tarragona vaig estar a res de donar-me una hòstia, un puto cop de vent gairebé em fa caure a terra, com odio el vent!!.

Com entreno em sembla que va haver de servir, en qualsevol cas, agrair a l'Albert la seva companyia i conversa, últimament he sortit moltes vegades sol i em va semblar genial sortir en companyia d'un amic.